سئو
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

همكاري در فروش يا Affiliate Marketing چيست؟

مفهوم اصلي همكاري در فروش عبارت است از هرگونه فعاليتي كه موجب تسهيل در فروش يك كالا يا خدمات شود.اين كار اغلب توسط كساني صورت مي‌گيرد كه خودشان توليدكننده و يا صاحب محصول نيستند.وظيفه كسي كه قصد همكاري در فروش را دارد؛ معرفي محصول، ويژگي‌ها و كاربردهاي آن است تا مشتريان را ترغيب به خريد محصول يا خدمات كند.

همكاري در فروش روش‌هاي گوناگون و متنوعي دارد، اما بهترين و پربازده‌ترين آن استفاده از اينترنت است و به اين صورت است كه شما به عنوان يك معرف، محصول مورد نظر را به شيوه‌هاي درست تبليغ كنيد و بابت هر فروش كه از سمت شما انجام بگيرد پورسانت و يا درصدي از فروش را دريافت كنيد.

همكاري در فروش، يك كسب‌وكار خانگي ايده‌آل است، چرا كه براي شروع به پول زيادي احتياج ندارد و نيازي به توليد، انبار كردن و ارسال محصولات يا رساندن خدمات به ديگران نيست.درواقع به شما پول پرداخت مي‌شود تا مشتري‌ها و مصرف‌كننده‌هاي جديد را به كسب‌وكارهاي مختلف متصل كنيد.همكاري در فروش يعني شما مي توانيد درآمد خودتان را از زمان و مكان جدا كنيد، يعني از هرجاي دنيا در هر زماني بتوانيد كسب درآمد كنيد.

سوالي كه مطرح مي شود اين است كه اين مدل كسب درآمد، چگونه عمل مي كند؟

همكاري در فروش يك روش كسب و كار اينترنتي است كه هم فروشنده و هم همكار را به سود مي رساند.اين يعني يك رابطه برد برد. (win win)براي ادامه و تكات تكميلي اين مبحث به مقاله “ همكاري در فروش يا Affiliate Marketing چيست؟ ” مراجعه فرماييد.

 

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟
بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهم ترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، به همين خاطر است كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.

در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟
با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.

در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!

براي مطالعه ادامه ابزار هاي موجود حتما روي لينك زير كليك كنيد...

ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتالي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۵۵ ] [ امير روزي طلب ]

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبليغات بر اساس كليك يا ppc يك نوع پشتيباني از تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي است كه بر روي طيف گسترده اي از وب سايت ها، از جمله موتورهاي جستجو ، كه در آن تبليغ كنندگان فقط در صورت كليك كاربر بر روي آگهي هزينه پرداخت مي كند، است.

از اين رو به آن ، ” پرداخت به ازاي هر كليك ” مي گويند.يكي از روش هاي رايج و البته موثر در تبليغات ، تبليغات در موتور هاي جستجو مي باشد.

اما پرداخت هزينه تبليغات در اين روش كدام است؟در اين روش ميزان مبلغ پرداختي بر اساس تعداد كليك ها بر روي تبليغ برآورد مي شود.لازم به ذكر است براي انجام اينگونه تبليغات شما بايد با يك سري از واژگان آشنا شويد.

مزاياي تبليغات بر اساس كليك يا ppc
مقرون به صرفه بودن
شايد فكر كنيد چرا مقرون به صرفه؟

اما دليل اين است كه شما تنها به ازاي كاربراني كه بر روي تبليغات شما كليك كرده و به وب سايتتان مي‌آيند پول پرداخت مي‌كنيد، نه تمامي كساني كه تبليغ سايت شما را مي بينند اما وارد آن نمي شوند، و اينگونه نيز نيست كه براي مدت زماني كه تبليغ شما آنجاست پولي پرداخت كنيد.
با توجه به اين تفاصيل مي توان گفت كه اين نوع از تبليغات به نسبت ساير تبليغات به صرفه مي باشد.

هدفمندي
مي توانيد بر روي تبليغات خود محدوديت هاي جغرافيايي، اپراتور و دستگاه را اعمال كنيد.

قابل سنجش بودن
شما مي تواند با توجه به ابزارهاي اندازه گيري دقيق، ميزان بازگشت سرمايه خود و همچنين فاكتورهاي مدنظرتان را به صورت دقيق اندازه گيري كنيد.

 

قابليت شخصي سازي
همينطور كه كمپين خودتان را اجرا مي‌كنيد تنظيمات و قابليت هاي ريز و درشتي در اختيار شما وجود دارد كه بر اساس نيازهايتان كمپين خودتان را شخصي سازي كنيد.

منابع آموزشي
براي اجراي اينگونه تبليغات دوره‌ها و ابزارهاي رايگان بسياري وجود دارد كه به شما كمك مي كند كه توانايي هاي خودتان را افزايش دهيد.

سريع بودن
شما مي توانيد به صورت لحظه اي تاثير تبليغات كليكي و حضور كاربران در وب سايت خود را ببينيد در صورتي كه در روش سئو، شما زمان زيادي كار مي كنيد تا بعد از آن كم كم كاربران از وب سايت شما بازديد داشته باشند.

( توجه داشته باشيد كه اين بدان معني نيست كه تبليغات كليكي مي تواند جايگزين سئو سايت شما باشد زيرا سئو با اينكه زمان بر است ولي ماندگاري بالايي هم دارد )

معايب تبليغات كليكي
شركت هاي بزرگي مانند گوگل و مايكروسافت كه اين خدمات را ارائه مي دهند اين طور اقدام مي كنند كه از بين چند وب سايت رقيب در حوزه كاري شما، هر كدام مبلغ بيشتري پرداخت كند، انتخاب مي شود.

اگر بودجه كافي را براي اين تبليغات نداريد بهتر است قيد آن را بزنيد! چون به هر حال اين وب سايت ها بابت هر كليك از شما دلار مي گيرند نه بابت هر مشتري!
نكته قابل توجه اين است كه شما در صورتي مي توانيد از اين نوع تبليغات بهره ببريد كه به خوبي بر روي كيفيت وب سايت خود و نيز بهينه سازي خدمات خود كار كرده باشيد ، تا كليك كردن ها به جذب مشتري ختم شود.

به طور خلاصه بايد از كيفيت جنس يا خدمات خود نسبت به ساير رقبا مطمئن باشيد و فقط به دنبال ديده شدن بيشتر و رساندن صداي خود به ساير مشتريان باشيد.

اگرغير از اين است پس ابتدا سعي در بهبود عملكرد خود داشته باشيد و سپس براي ديده شدن بيشتر در جهت تبليغات اقدام كنيد.

به عقيده تيم وب داران تبليغات بر اساس كليك يا PPC راهي مناسب براي ديده شدن وب سايت و كسب و كارتان است البته نه هر كسب و كاري چون در كشور ما با توجه به قيمت بالاي دلار استفاده از اين روش نوعي ريسك هم محسوب مي شود.

نكات تامل برانگيز در جهت تبليغات بر اساس كليك يا PPC

 


!!!!! ادامه مطلب در لينك زير..!!!!
تبليغات بر اساس كليك يا ppc چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۳:۵۴ ] [ امير روزي طلب ]

به‌تازگي آپديت جديدي براي بازي Super Mario Maker 2 منتشر شده كه در جريان آن ويژگي آنلاين بازي كردن با دوستان، به بازي اضافه شده است.

قبل از عرضه بازي Super Mario Maker 2، اعلام شده بود كه بازيكنان تنها مي‌توانند با ساير بازيكن‌هاي جهان بازي به‌صورت آنلاين بازي كنند و گزينه‌اي به‌نام بازي با دوستان براي سوپر ماريو ميكر 2 تعريف نشده است. اين در حالي است كه عده‌اي از كاربران از اين موضوع ابراز نارضايتي كردند كه در ادامه نينتندو اعلام كرد پس از عرضه، اين ويژگي به بازي اضافه خواهد شد. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، مدتي است كه آپديت 1.1.0 بازي سوپر ماريو ميكر 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن ويژگي تجربه بخش آنلاين دركنار دوستان هستيم.

 

همچنين گزينه بازي كردن با دوستان، به شما اجازه مي‌دهد كه از مراحل آپلود شده در Course World و مراحل ذخيره شده در Coursebot هم استفاده كنيد. از ديگر محتويات اضافه شده در به‌روزرساني 1.1.0 هم مي‌توان‌به ويژگي‌هاي اضافه شده به Nearby Play و همچنين اضافه شدن LAN Play اشاره كرد. اگر در حالت دستي از كنسول خود استفاده مي‌كنيد و مي‌خواهيد مراحل مختلفي را بسازيد، مي‌توانيد از ويژگي صفحه لمسي دركنار دكمه‌هاي حركتي نينتندو سوييچ استفاده كنيد.

نينتندو با Super Mario Maker 2 يك‌بار ديگر نشان داد كه يك بازي انحصاري فوق‌‌العاده بايد چه ويژگي‌‌اي داشته باشد. اين بازي، نه تنها براي عاشقان دنياي ماريو و بازي‌هاي پلتفرمر، بلكه براي طراحان بازي و ايده‌پردازان تجربه‌اي فوق‌العاده است. گزينه‌هاي تقريبا بي‌شمار و تعداد مراحل خوب بسيار زياد Super Mario Maker 2 را به بازي‌اي تبديل كرده است كه مانند نسخه قبلي خود مشمول گذر زمان نخواهد شد و تا ساليان سال توانايي سرگرم كردن گيمر را دارد.

منبع : ign


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۳۹:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

نزديك به شش سال از عرضه كنسول ايكس باكس وان (Xbox One) گذشته و در اين دوره بازي‌هاي محبوبي براي آن منتشر شده است. فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي كنسول ايكس باكس وان را در ادامه مطالعه كنيد.


گروه ان‌پي‌دي (NPD) كه در حوزه آمارگيري از فروش بازي‌ها فعاليت دارد، اخيرا ليست پرفروش‌ترين بازي‌هاي كنسول ايكس باكس را منتشر كرده است كه در ادامه مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد.

مت پيسكتلا (Mat Piscatella) تحليل‌گر ان‌پي‌دي در جريان يكي از لايو استريم‌هاي اخير مايكروسافت، اطلاعات تازه‌اي را در رابطه با پرفروش‌ترين بازي‌هاي ايكس باكس وان منتشر كرد. او در اين لايو استريم، از دو فهرست مختلف صحبت كرد: پرفروش‌ترين بازي‌هاي انحصاري و پرفروش‌ترين بازي‌ها شامل عناوين ترد پارتي. او همچنين اضافه كرد كه اين اطلاعات تنها از فروش بازي‌ها در ايالات متحده بدست آمده و شامل ديگر بخش‌هاي جهان نمي‌شود.

بديهي است كه در ليست، شاهد اثر غافل گيركننده‌اي نباشيم. بازي جي تي اي 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقي كه اصلا عجيب جلوه نمي‌كند، به هر حال، اين بازي يكي از پرفروش‌ترين آثار تاريخ بازي‌هاي ويديويي به حساب مي‌آيد. از نظر مجموعه‌ها، مجموعه كال آف ديوتي (Call of Duty) حضور برجسته‌اي دارد و در واقع پنج بازي از اين ليست متعلق به سري كال آف ديوتي است.

 

نكته جالب ديگر، عدم حضور بازي‌هاي انحصاري اين كنسول در ليست پرفروش‌ترين‌ها است. بازي‌هاي انحصاري ايكس باكس شايد خوب فروخته باشند اما در مقايسه با آثار ترد پارتي و مولتي پلتفرم، حرفي براي گفتن نداشته‌اند. مايكروسافت با خريد استوديوهاي بازي‌سازي مختلف، در تلاش است تا شرايط را در نسل بعدي تغيير داده و بتواند آثار پرفروش‌ و موفق‌تري توليد كند. اما اين ليست به يك مسئله ديگر هم اشاره دارد: گرايش اكثر مخاطبان كنسول مذكور، به سوي آثار شوتر و اكشن بوده است.

پرفروش‌ترين بازي هاي كنسول ايكس باكس وان
1- بازي Grand Theft Auto 5
2- بازي Call of Duty: WW2
3- بازي Call of Duty: Black Ops 3
4- بازي Call of Duty: Black Ops 4
5- بازي Red Dead Redemption 2
6- بازي Call of Duty: Infinite Warfare
7- بازي Battlefield 1
8- بازي Star Wars Battlefront
9- بازي Call of Duty: Advanced Warfare
10- بازي Destiny 2

و اما در فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي انحصاري، شاهد سبك‌هاي مختلفي هستيم. مطابق انتظار، بازي‌هايي از مجموعه هيلو، گيرز آف وار و فورزا در اين ليست پيدا مي‌شوند. بازي‌هاي نسبتا غافل گيركننده ليست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند كه رتبه‌هاي آخر را دارند. مت پيسكتلا همچنين اشاره كرده كه اين ليست، شامل فروش نسخه‌هاي كامپيوتر بازي‌ها نيز مي‌شود. به گفته او، به دليل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا كردن آمار فروش‌ بازي‌ها بين ويندوز و كنسول غيرممكن است، زيرا هر دو در واقع يك پلتفرم به حساب مي‌آيند».

منبع : gamerant


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۱:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]

اينفوگرافيك چيست؟

اينفوگرافيك بيانگر ارزش و كارايي ارتباط تصويري است.

بيشتر ادراك ما از محيط پيرامونمان به وسيله چشم‌هايمان است و مغز هم علاقه زيادي به تجزيه و تحليل اطلاعات به صورت تصويري دارد، پس اگر اطلاع رساني و انتقال پيام به كمك تصوير انجام پذيرد اثرگذاري و مدت ماندگاري آن در ذهن بيشتر است.تعريف بالا خلاصه‌اي از اينفوگرافيك به زبان ساده بود.

استفاده از اينفوگرافيك لزوماً به معني استفاده از تصاوير ساده نيست بلكه مي تواند شامل عكس، نقشه، دياگرام، نمودار و غيره باشد.از محبوبيت اينفوگرافيك ها مي توان به قابليت تبديل محتواي متني استاندارد به يك محتواي تصويري كه قابل درك آسان است، اشاره كرد.احتمالاً به همين دليل است كه بيشتر بازارياب هاي ديجيتال و طرفداران سئو توانايي اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال را بسيار بالا مي دانند.

دلايل استفاده از اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال

 

استفاده از اينفوگرافيك در محتواي وب سايت باعث بهبود سئو و در نتيجه افزايش ترافيك وب سايت مي شود.
توجه افراد را بهتر جلب مي كند، زيرا همانطور كه گفتيم مغز انسان تصاوير بصري را بهتر مي فهمد.
اينفوگرافيك شانس بالايي دارد كه به طور ويروسي ( viral marketing ) گسترش يابد و بين كاربران پخش شود، در توييتر ريتوييت اينفوگرافيك ها حدود 800 برابر ريتوييت ساير پست هاست كه اين رقم قابل توجهي است.
دليل مهم ديگر اين است كه اينفوگرافيك، آگاهي نسبت به برند را افزايش مي دهد و حرفه اي بودن را به نمايش مي گذارد.
محتوايي است كه به راحتي مي تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگيرد.
اينفوگرافيك هاي توليد شده علاوه بر استفاده در فضاي آنلاين و ديجيتال، مي توانند در تبليغات كاغذي شركت نيز چاپ بشوند و اين هماهنگي تصويري را براي مخاطب به وجود مي آورد و به گسترش آگاهي برند كمك مي كند.
سخن آخر در رابطه با اينفوگرافيك

در نهايت مي توان گفت اينفوگرافيك چهار خدمت حياتي را مي تواند ارائه كند: ارزش پيشنهادي، ساختن يك برند، بيان يك داستان، و حركت مخاطبين مشتاق در طول پروسه خريد.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله مي رسيم.

براي مطالعه كامل اين مقاله آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

اينفوگرافيك چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۳۵ ] [ امير روزي طلب ]

اينستاگرام در جديدترين نسخه‌ي بتا اپليكيشن خود، تم تيره را براي استفاده راحت‌تر در محيط‌هاي تاريك اضافه كرده است.

به‌لطف پشتيباني گسترده از تم تيره در اندرويد ۱۰ و iOS 13، در ماه‌هاي اخير شاهد افزايش محبوبيت تم تيره يا همان دارك مود در بين توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستيم. گوگل و اپل اغلب برنامه‌هاي خود را با اين شكل‌و‌شمايل جديد به‌روزرساني كرده‌اند؛ اما هنوز تعداد زيادي از برنامه‌هاي شخص‌ثالث همچنان در ظاهر قبلي و روشنِ خود ظاهر مي‌شوند.

با‌اين‌حال، به‌نظر مي‌رسد اين رويه‌ آرام‌آرام در حال تغيير است؛ زيرا در جديدترين نسخه‌ي آزمايش اينستاگرام، شاهد فعال‌سازي تم تيره هستيم كه ظاهر جديدي به اين شبكه‌ي اجتماعي عكس‌محور مي‌بخشد. فعلا اين قابليت فقط براي نسخه‌ي اندرويدي اينستاگرام دردسترس قرار گرفته است؛ ولي انتظار مي‌رود در روز‌هاي آينده شاهد قابليت يادشده در نسخه‌ي iOS باشيم.

اگر از نسخه‌ي آزمايشي اينستاگرام روي گوشي اندرويدي خود استفاده مي‌كنيد، براي مراجعه به قسمت تنظيمات اندكي صبر كنيد و پيش‌ از همه‌چيز درباره‌ي نسخه‌ي سيستم‌عاملتان اطلاعات كسب كنيد؛ زيرا براي فعال‌سازي تم تيره بايد به تنظيمات اندرويد ۱۰ مراجعه كنيد كه از تم تيره پشتيباني سيستمي مي‌كند؛ بنابراين، گزينه‌ي مجزايي در اپليكيشن وجود ندارد. ظاهر تم تيره به‌صورت آزمايشي پياده‌سازي شده است؛ باوجود‌اين، شاهد عملكرد مناسب رابط كاربري هستيم.

 

بسياري از كاربران درباره‌ي كاركرد ناصحيح اين قابليت در اندرويد ۹ خبر داده‌اند؛ اما طبق گفته‌ي وب‌سايت 9to5google، كاربران اين نسخه از اندرويد مي‌توانند با مراجعه به تنظيمات Developr Options‌ و قراردادن گزينه‌ي Dark Mode روي حالت هميشه روشن، از تم تيره در اينستاگرام نيز مانند اندرويد ۱۰ استفاده كنند.

با‌‌ تمام اين‌ اوصاف، آن‌ دسته از كاربراني كه از نسخه‌هاي پايين‌تر اندرويد استفاده مي‌كنند و اميدي به به‌روزرساني سيستم‌عامل دستگاه خود ندارند، بايد تا اضافه‌شدن گزينه‌اي براي فعال‌سازي تم تيره در تنظيمات داخلي اپليكيشن اينستاگرام صبر كنند.

اگر قصد آزمايش اين قابليت جديد را داريد، مي‌توانيد ازطريق اين لينك جديدترين نسخه‌ي آزمايش اينستاگرام با شماره‌ي ۱۱۴.۰.۰.۰.۲۴ را دانلود و نصب كنيد.

آيا پشتيباني اپليكيشن‌ها از تم تيره را اتفاق مثبتي در دنياي نرم‌افزار قلمداد مي‌كنيد؟ ديدگاه خود را درباره‌ي اين موضوع با ما و ديگر كاربران به‌اشتراك بگذاريد.

منبع : phonearena


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۶:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

بازي Last of Us Part 2 قرار است تا مركز توجه قسمت بعدي State of Play باشد. عنواني كه بدون شك يكي از مورد انتظارترين بازي‌هاي انحصاري پلي‌استيشن ۴ براي بازي‌بازهاي سراسر جهان است. حالا استوديوي ناتي داگ (Naughty Dog) براي بالا نگه‌داشتن سطح انتظارات هواداران دو تيزر جديد را از اين بازي منتظر كرده است.

 

دو روز پيش بود كه نيل دراكمن (Neil Druckman)، كارگردان بازي The Last of Us Part 2، با انتشار تيزري در حساب كاربري توييتر رسمي خود حضور اين بازي در قسمت بعدي State of Play را تاييد كرد. حالا امروز شركت ناتي داگ دو تيزر ديگر از اين بازي را در تويير منتشر كرده‌اند كه شما مي‌توانيد در ادامه آن‌ها را مشاهده كنيد.

 

اطلاعات بيشتري از اين عنوان، فردا در طي قسمت بعدي State of Play منتشر خواهد شد و خود بازي The Last of Us Part 2 در تاريخ نامعلومي براي پلي‌استيشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع : pushsquare


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۴۸:۳۷ ] [ امير روزي طلب ]

يك سال پس از انتشار اولين گزارش‌ها درباره‌ي حفره‌هاي امنيتي گوگل و سرويس مشابه ساخت گوگل، آمازون و گوگل هنوز موفق به برطرف كردن اين حفره‌ها نشده‌اند.

هكرها مي‌توانند الكسا و دستيار صوتي هوشمند گوگل را به ابزارهايي براي استراق سمع از كاربران تبديل كنند يا از طريق نفوذ به آن‌ها، بدون اينكه كاربر متوجه شود، اطلاعات مهم و شخصي او را از خودش دريافت كنند.

اين موضوع، مسئله‌اي تازه نيست. آوريل ۲۰۱۸ بررسي‌هاي موسسه‌ي تحقيقات امنيت شبكه‌ي چك‌ماركس حفره‌هاي امنيتي مشابهي را روي الكسا شناسايي كرد. اين موسسه ماه مه همان سال حفره‌اي مشابه روي دستيار صوتي گوگل و چند ماه بعد موردي تكراري روي الكسا شناسايي كرد. هرچند آمازون و گوگل ظاهرا اين حفره‌ها را برطرف كردند اما هربار، روش‌هايي جديدي براي عبور از لايه‌هاي امنيتي آن‌ها كشف شد.

آخرين مورد از اين روش‌هاي جديد، توسط لوييس فريش و فابين برونلين، دو محقق موسسه‌ي تحقيقات امنيت شبكه‌ي SRlabs كشف شده است. نتايج تحقيقات اين دو محقق كه در اختيار خبرگزاري ZDent قرار گرفته، نشان مي‌دهد بك‌اندهايي كه گوگل و آمازون براي شخصي‌سازي دستيار صوتي گوگل و الكسا در اختيار توسعه‌دهندگان قرار مي‌دهد، مسير اصلي براي انجام فيشينگ يا استراق سمع است.

 

اين بك‌اندها دسترسي توسعه‌دهندگان به توابع موردنيازشان براي شخصي‌سازي نحوه‌ي پاسخ دستيار صوتي به فرامين را فراهم مي‌كنند. محققان موسسه‌ي SRIabs كشف كرده‌اند كه با درج كاركتر «�. » (U+D801, dot, space) در بخش‌هاي مختلفي از بك‌اند يك اپليكيشن عادي الكسا يا دستيار صوتي گوگل مي‌توان در زمان فعال بودن اين دستيار صوتي، آن را وادار كرد مدت زمان زيادي، واكنشي نشان ندهد.

روش كار هكرها به اين صورت است كه ابتدا كاري مي‌كنند كاربر فكر كند يكي از اپليكيشن‌ها مشكلي دارد، بعد از آن «�. » را وارد بك‌اند كنند و باعث شوند دستيار صوتي درحالي كه كار مي‌كند، پاسخي به فرمان‌ها ندهد و بعد از چند دقيقه يك پيغام فيشينگ براي كاربر ارسال كنند. در اين شرايط كاربر تصور نمي‌كند كه پيغام فيشينگ ارتباطي با اپليكيشن قبلي داشته باشد.

تيم تحقيقاتي موسسه‌ي STLabs اعلام كرده، حدود يك سال پيش اين حفره‌هاي امنيتي را به شركت‌هاي سازنده‌ي اين دستيارها گزارش داده اما آن‌ها هنوز موفق نشده‌اند مشكل را برطرف كنند.

آمازون به درخواست ZDnet براي اظهار نظر در اين‌باره پاسخي نداده است.

يك سخنگوي گوگل درباره‌ي اين مسئله اعلام كرد:

تمام فعاليت‌هايي كه در گوگل انجام مي‌شوند، بايد از سياست‌هاي توسعه‌دهندگان ما پيروي كنند و ما تضمين مي‌كنيم مقابل هر فعاليتي كه اين سياست‌ها را نقض كنند خواهيم ايستاد. ما گزارش‌هاي دريافتي در اين‌باره را بررسي و موارد ناقض قوانين را حذف كرديم. گوگل مكانيزم‌هايي براي جلوگيري از تكرار اين اتفاق‌ها در آينده ايجاد كرده است.

گوگل همچنين اعلام كرده، دستيار صوتي گوگل هرگز از كاربران خود رمز عبوري درخواست نخواهد كرد و بخش امنيتي اين شركت در حال بررسي اپليكيشن‌هاي توليدشده توسط شركت‌هاي ديگر است.

منبع : zdnetand


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۲:۰۱ ] [ امير روزي طلب ]

ويدئوهاي ديپ‌فيك روز‌به‌روز دقيق‌تر و حرفه‌اي‌تر مي‌شوند و در تعداد زيادي از آن‌ها، چهره‌ي بازيگران مشهور با بازيگر ويدئو اصلي جابه‌جا مي‌شود.


امروز تقريبا همه‌ي ما با مفهوم و جزئيات ويدئوهاي ديپ‌فيك آشنا شده‌ايم. ويدئوهاي ديپ‌فيك با جابه‌جايي چهره‌ي بازيگران، افراد را در حال انجام كاري نشان مي‌دهند كه مرتكب آن نشده‌اند. اين فناوري ابتدا براي مصارف سرگرمي و تفريح استفاده مي‌شود و بعدا خطرهاي انتقال اخبار دروغ و سوءاستفاده براي مقاصد سياسي پديدار شدند. امروز ويدئوهاي ديپ‌فيك زيادي در سطح اينترنت وجود دارند و برخي از آن‌ها واقعا هنرمندانه و با دقت زيادي ساخته شده‌اند.

جيم مسكيمن، هنرمند امپرسيونيست و بازيگر، با يكي از متخصصان ديپ‌فيك در يوتيوب به‌نام Sham00k همكاري كرد تا چهره‌ي ۲۰ فرد مشهور را در ويدئويي ۲/۵ دقيقه‌اي در حال انجام بازي خودش نشان دهد. ويدئو او نمونه‌اي جذاب و البته ترسناك از هنر و فناوري ديپ‌فيك محسوب مي‌شود.

در ويدئويي كه منتشر شد، جيم مسكيمن شعري به‌نام Pity the Poor Impressionist را مي‌خواند و در حين خواندن شعر، چهره‌ي او به بازيگران و افراد مشهور تغيير مي‌كند. در اين ويدئو، به‌ترتيب شاهد حضور جان مالكوويچ، كالين فرث، رابرت دنيرو، تامي‌لي جونز، نيك آفرمن، جورج كلوني، كريستوفر والكن، آنتوني هاپكينز، دكتر فيل، نيكلاس كيج، آرنولد شوارتزنگر، مورگان فريمن، برايان كرانستون، كريستف والتس، جو پشي، جك نيكلسون، جورج بوش، ايان مك‌كلن، ران هاوارد و رابين ويليامز به‌جاي بازيگر اصلي هستيم.

 

سازنده‌‌ي ويدئو ادعا مي‌كند فرايند توليد درمجموع به ۲۵۰ ساعت زمان نياز داشت و از ۱،۲۰۰ ساعت فيلم به‌همراه ۳۰۰ هزار عكس در آن استفاده شد. نكته‌ي مهم در ويدئو جديد، تقليد صداي مناسب بازيگران است. به‌علاوه، هنرمند اصلي هم شبيه‌سازي مناسبي از روش بازي هريك از بازيگران انجام مي‌دهد كه ديپ‌فيك حاصل را بيشتر به واقعيت نزديك مي‌كند.

همان‌طوركه گفته شد، ويدئوهاي ديپ‌فيك امروز به‌وفور در اينترنت يافت مي‌شوند. سهم عمده‌اي از آن‌ها فيلم‌هاي غيراخلاقي هستند و بخشي هم به شوخي با بازيگران يا افراد مشهور ديگر همچون سياست‌مداران يا مديران شركت‌هاي بزرگ اختصاص مي‌يابند.

اكثر اخباري كه درباره‌ي ويدئوهاي ديپ‌فيك منتشر مي‌شود، به تأثير آن‌ها بر ماهيت اخبار و تغيير نظر و ديدگاه مخاطبان اختصاص دارد. دراين‌ميان، خطر ويدئوهاي غيراخلاقي نيز روزبه‌روز بيشتر مي‌شود. با نگاهي به نمونه‌هاي منتشرشده مي‌توان سرعت سريع پيشرفت اين فناوري را درك كرد. به‌هرحال، مسئله ويدئوهاي ديپ‌فيك به‌حدي جدي شده است كه حتي كنگره‌ي آمريكا روي آن به‌شدت نظارت و آن را با جديت بازرسي مي‌كند.

شبكه‌هاي اجتماعي همچون فيسبوك و توييتر زيرفشار بسياري قرار دارند تا راه‌هايي براي شناسايي و حذف ويدئوهاي ديپ‌فيك از پلتفرم‌هاي خود پيدا كنند. چندي پيش پس از انتشار ويديوي ديپ‌فيكي از مارك زاكربرگ در فيسبوك، غول شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كرد براي مقابله با اين ويديوها ۱۰ ميليون دلار هزينه مي‌كند. درنهايت، ديپ‌فيك دركنار بحران‌هاي رسانه‌اي ديگر همچون محتواي توهين‌آميز، محتواي مرتبط با مسائل تروريستي، اطلاعات غلط و اخبار دروغين، از مسائل مهم رسانه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌‌شود.

منبع و محل مشاهده ويديو : cnet


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۵:۵۷ ] [ امير روزي طلب ]

كمپاني سوئدي Starbreeze در گزارشات مربوط به تخمين عملكرد مالي خود جزئياتي از زمان عرضه بازي Payday 3 به اشتراك گذاشت و طي آن اظهار كرد اين بازي بين سال 2022 و يا 2023 عرضه خواهد شد.

اين كمپاني در چند سال اخير با مشكلات مالي فراواني مواجه شد به طوري كه براي مدتي به نظر مي‌رسيد چيزي به تعطيلي آن باقي نمانده است اما Starbreeze تمام تلاش خود را به كار گرفت تا هم‌چنان به بقا در صنعت بازي ادامه دهد. در واقع اين كمپاني اكنون پيش‌بيني عملكرد مالي بسيار مثبتي را براي خود داشته است و در گزارشي كه منتشر كرده بيان داشته كه انتظار دارد عرضه بازي Payday 3 در سال 2022 و يا 2023 صورت بگيرد. بايد توجه داشت كه اين اولين باري است كه به نسخه سوم اين مجموعه اشاره مي‌شود و به نظر مي‌رسد سرانجام پس از سال‌ها شاهد انتشار نسخه جديد Payday خواهيم بود.

 

لازم به يادآوري است كه بازي Payday 2 در سال 2013 منتشر شد و به يكي از پرفروش‌ترين عناوين سال ذكر شده تبديل شد. عرضه نسخه سوم در سال 2022 و يا 2023 بدين معني است كه نه و يا ده سال بين انتشار نسخه دوم و سوم فاصله ايجاد شده است.هم‌چنين اين موضوع بيان مي‌دارد اين اثر در كنار پلتفرم كامپيوترهاي خانگي، براي كنسول‌هاي نسل آينده يعني Playstation 5 و Xbox Scarlett ساخته و عرضه خواهد شد.

منبع : vg247


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۲:۴۴ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By tinblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب