سئو
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

وردپرس چیست | برنامه وردپرس چیست | wordpress چیست


وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.در واقع می توان گفت وردپرس امروزه از ابزارهای قوی و ساده برای بلاگ نویسی و سیستم تولید محتوا وبسایت است.

وردپرس چیست
وردپرس یک ابزار برای ایجاد یک وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.چه کسی از وردپرس استفاده می کند؟
اگر از وردپرس برای انتشار در وب استفاده می کنید، یک شرکت فوق العاده هستید.بسیاری از وبلاگ های معروف، رسانه های خبری، سایت های موسیقی، شرکت های Fortune 500 و مشهور ها از WordPress استفاده می کنند.

 

به عنوان مثال، وبلاگ های معروف مانند Mashable و TechCrunch هر دو در WordPress هستند.رسانه های خبری مانند وبلاگ های نیویورک تایمز و وبلاگ های شخصی CNN نیز از WordPress استفاده می کنند.

وردپرس چیست و چه کاری می تواند انجام دهد؟وردپرس یک پلت فرم عالی برای وب سایت های مختلف است. از وبلاگ نویسی تا تجارت الکترونیک ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است.
چند مثال خیلی کم از وب سایت هایی که شما می توانید با وردپرس بسازید:
وبلاگ
تجارت الکترونیک
کسب و کار
اخبار
عکاسی
موسیقی
عضویت

چگونه می توان شروع به استفاده از وردپرس کرد؟اکنون شما احتمالا می پرسید “چطور می توانم آن را دریافت کنم؟”
وردپرس رایگان است!بله،100٪ رایگان است
وردپرس را می توان برای تاسیسات خود از WordPress.org دانلود کرد یا می توان آن را نیز به عنوان یک سرویس میزبانی از طریق WordPress.com استفاده کرد.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

https://webdaran.com/what-is-wordpress/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۸:۱۱ ] [ امیر روزی طلب ]

همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟

مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود.این کار اغلب توسط کسانی صورت می‌گیرد که خودشان تولیدکننده و یا صاحب محصول نیستند.وظیفه کسی که قصد همکاری در فروش را دارد؛ معرفی محصول، ویژگی‌ها و کاربردهای آن است تا مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کند.

همکاری در فروش روش‌های گوناگون و متنوعی دارد، اما بهترین و پربازده‌ترین آن استفاده از اینترنت است و به این صورت است که شما به عنوان یک معرف، محصول مورد نظر را به شیوه‌های درست تبلیغ کنید و بابت هر فروش که از سمت شما انجام بگیرد پورسانت و یا درصدی از فروش را دریافت کنید.

همکاری در فروش، یک کسب‌وکار خانگی ایده‌آل است، چرا که برای شروع به پول زیادی احتیاج ندارد و نیازی به تولید، انبار کردن و ارسال محصولات یا رساندن خدمات به دیگران نیست.درواقع به شما پول پرداخت می‌شود تا مشتری‌ها و مصرف‌کننده‌های جدید را به کسب‌وکارهای مختلف متصل کنید.همکاری در فروش یعنی شما می توانید درآمد خودتان را از زمان و مکان جدا کنید، یعنی از هرجای دنیا در هر زمانی بتوانید کسب درآمد کنید.

سوالی که مطرح می شود این است که این مدل کسب درآمد، چگونه عمل می کند؟

همکاری در فروش یک روش کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار را به سود می رساند.این یعنی یک رابطه برد برد. (win win)برای ادامه و تکات تکمیلی این مبحث به مقاله “ همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟ ” مراجعه فرمایید.

 

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامی صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نیز می دانید که یکی از مهم ترین معیارها برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزایش سئو سایت است.بخش بزرگی از ورودی وب سایت شما (یعنی تعداد کاربرانی که وارد وب سایت شما می‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهیم یک عدد تقریبی بگوییم، حداقل 50 الی 70 درصد ورودی اکثر وب سایت‌ها از موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل در ایران) است، به همین خاطر است که تمامی صاحبان مشاغل خواستار سئو سایت بالا برای وب سایت خود هستند.
همانطور که می‌دانید بر هیچ کس پوشیده نیست که سئو سایت بالا باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول و یا لینک های بالای گوگل قرار بگیرند و همین امر باعث جذب مشتری برای شما می شود پس برای اطلاع بیشتر این موضوع جذاب در جهت افزایش رنک سایت به مقالات سئو سایت چیست و عوامل موثر در سئو سایت و ابزارها و منابع سئو مراجعه کنید.

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده می‌شود.

در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته می‌شد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد.

بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته می‌شود.

چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟
با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که در حال خرید و یا تحقیق درباره محصولات آنلاین هستند، بازاریابی موتور جستجو به یک استراتژی مهم بازاریابی آنلاین برای افزایش دستیابی (دیده شدن) به یک شرکت تبدیل شده است.

در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها می‌شود پول پرداخت می‌کنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن!

برای مطالعه ادامه ابزار های موجود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۵۵ ] [ امیر روزی طلب ]

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.

از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.

اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc
مقرون به صرفه بودن
شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟

اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان می‌آیند پول پرداخت می‌کنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید.
با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی
می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.

قابل سنجش بودن
شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

 

قابلیت شخصی سازی
همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.

منابع آموزشی
برای اجرای اینگونه تبلیغات دوره‌ها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.

سریع بودن
شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.

( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )

معایب تبلیغات کلیکی
شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.

اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری!
نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.

به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.

اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.

به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.

نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC

 


!!!!! ادامه مطلب در لینک زیر..!!!!
تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۳:۵۴ ] [ امیر روزی طلب ]

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی Super Mario Maker 2 منتشر شده که در جریان آن ویژگی آنلاین بازی کردن با دوستان، به بازی اضافه شده است.

قبل از عرضه بازی Super Mario Maker 2، اعلام شده بود که بازیکنان تنها می‌توانند با سایر بازیکن‌های جهان بازی به‌صورت آنلاین بازی کنند و گزینه‌ای به‌نام بازی با دوستان برای سوپر ماریو میکر 2 تعریف نشده است. این در حالی است که عده‌ای از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کردند که در ادامه نینتندو اعلام کرد پس از عرضه، این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مدتی است که آپدیت 1.1.0 بازی سوپر ماریو میکر 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن ویژگی تجربه بخش آنلاین درکنار دوستان هستیم.

 

همچنین گزینه بازی کردن با دوستان، به شما اجازه می‌دهد که از مراحل آپلود شده در Course World و مراحل ذخیره شده در Coursebot هم استفاده کنید. از دیگر محتویات اضافه شده در به‌روزرسانی 1.1.0 هم می‌توان‌به ویژگی‌های اضافه شده به Nearby Play و همچنین اضافه شدن LAN Play اشاره کرد. اگر در حالت دستی از کنسول خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید مراحل مختلفی را بسازید، می‌توانید از ویژگی صفحه لمسی درکنار دکمه‌های حرکتی نینتندو سوییچ استفاده کنید.

نینتندو با Super Mario Maker 2 یک‌بار دیگر نشان داد که یک بازی انحصاری فوق‌‌العاده باید چه ویژگی‌‌ای داشته باشد. این بازی، نه تنها برای عاشقان دنیای ماریو و بازی‌های پلتفرمر، بلکه برای طراحان بازی و ایده‌پردازان تجربه‌ای فوق‌العاده است. گزینه‌های تقریبا بی‌شمار و تعداد مراحل خوب بسیار زیاد Super Mario Maker 2 را به بازی‌ای تبدیل کرده است که مانند نسخه قبلی خود مشمول گذر زمان نخواهد شد و تا سالیان سال توانایی سرگرم کردن گیمر را دارد.

منبع : ign


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۳۹:۲۷ ] [ امیر روزی طلب ]

نزدیک به شش سال از عرضه کنسول ایکس باکس وان (Xbox One) گذشته و در این دوره بازی‌های محبوبی برای آن منتشر شده است. فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس وان را در ادامه مطالعه کنید.


گروه ان‌پی‌دی (NPD) که در حوزه آمارگیری از فروش بازی‌ها فعالیت دارد، اخیرا لیست پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

مت پیسکتلا (Mat Piscatella) تحلیل‌گر ان‌پی‌دی در جریان یکی از لایو استریم‌های اخیر مایکروسافت، اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با پرفروش‌ترین بازی‌های ایکس باکس وان منتشر کرد. او در این لایو استریم، از دو فهرست مختلف صحبت کرد: پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری و پرفروش‌ترین بازی‌ها شامل عناوین ترد پارتی. او همچنین اضافه کرد که این اطلاعات تنها از فروش بازی‌ها در ایالات متحده بدست آمده و شامل دیگر بخش‌های جهان نمی‌شود.

بدیهی است که در لیست، شاهد اثر غافل گیرکننده‌ای نباشیم. بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقی که اصلا عجیب جلوه نمی‌کند، به هر حال، این بازی یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. از نظر مجموعه‌ها، مجموعه کال آف دیوتی (Call of Duty) حضور برجسته‌ای دارد و در واقع پنج بازی از این لیست متعلق به سری کال آف دیوتی است.

 

نکته جالب دیگر، عدم حضور بازی‌های انحصاری این کنسول در لیست پرفروش‌ترین‌ها است. بازی‌های انحصاری ایکس باکس شاید خوب فروخته باشند اما در مقایسه با آثار ترد پارتی و مولتی پلتفرم، حرفی برای گفتن نداشته‌اند. مایکروسافت با خرید استودیوهای بازی‌سازی مختلف، در تلاش است تا شرایط را در نسل بعدی تغییر داده و بتواند آثار پرفروش‌ و موفق‌تری تولید کند. اما این لیست به یک مسئله دیگر هم اشاره دارد: گرایش اکثر مخاطبان کنسول مذکور، به سوی آثار شوتر و اکشن بوده است.

پرفروش‌ترین بازی های کنسول ایکس باکس وان
1- بازی Grand Theft Auto 5
2- بازی Call of Duty: WW2
3- بازی Call of Duty: Black Ops 3
4- بازی Call of Duty: Black Ops 4
5- بازی Red Dead Redemption 2
6- بازی Call of Duty: Infinite Warfare
7- بازی Battlefield 1
8- بازی Star Wars Battlefront
9- بازی Call of Duty: Advanced Warfare
10- بازی Destiny 2

و اما در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری، شاهد سبک‌های مختلفی هستیم. مطابق انتظار، بازی‌هایی از مجموعه هیلو، گیرز آف وار و فورزا در این لیست پیدا می‌شوند. بازی‌های نسبتا غافل گیرکننده لیست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند که رتبه‌های آخر را دارند. مت پیسکتلا همچنین اشاره کرده که این لیست، شامل فروش نسخه‌های کامپیوتر بازی‌ها نیز می‌شود. به گفته او، به دلیل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا کردن آمار فروش‌ بازی‌ها بین ویندوز و کنسول غیرممکن است، زیرا هر دو در واقع یک پلتفرم به حساب می‌آیند».

منبع : gamerant


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۱:۱۰ ] [ امیر روزی طلب ]

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری است.

بیشتر ادراک ما از محیط پیرامونمان به وسیله چشم‌هایمان است و مغز هم علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل اطلاعات به صورت تصویری دارد، پس اگر اطلاع رسانی و انتقال پیام به کمک تصویر انجام پذیرد اثرگذاری و مدت ماندگاری آن در ذهن بیشتر است.تعریف بالا خلاصه‌ای از اینفوگرافیک به زبان ساده بود.

استفاده از اینفوگرافیک لزوماً به معنی استفاده از تصاویر ساده نیست بلکه می تواند شامل عکس، نقشه، دیاگرام، نمودار و غیره باشد.از محبوبیت اینفوگرافیک ها می توان به قابلیت تبدیل محتوای متنی استاندارد به یک محتوای تصویری که قابل درک آسان است، اشاره کرد.احتمالاً به همین دلیل است که بیشتر بازاریاب های دیجیتال و طرفداران سئو توانایی اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال را بسیار بالا می دانند.

دلایل استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال

 

استفاده از اینفوگرافیک در محتوای وب سایت باعث بهبود سئو و در نتیجه افزایش ترافیک وب سایت می شود.
توجه افراد را بهتر جلب می کند، زیرا همانطور که گفتیم مغز انسان تصاویر بصری را بهتر می فهمد.
اینفوگرافیک شانس بالایی دارد که به طور ویروسی ( viral marketing ) گسترش یابد و بین کاربران پخش شود، در توییتر ریتوییت اینفوگرافیک ها حدود 800 برابر ریتوییت سایر پست هاست که این رقم قابل توجهی است.
دلیل مهم دیگر این است که اینفوگرافیک، آگاهی نسبت به برند را افزایش می دهد و حرفه ای بودن را به نمایش می گذارد.
محتوایی است که به راحتی می تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگیرد.
اینفوگرافیک های تولید شده علاوه بر استفاده در فضای آنلاین و دیجیتال، می توانند در تبلیغات کاغذی شرکت نیز چاپ بشوند و این هماهنگی تصویری را برای مخاطب به وجود می آورد و به گسترش آگاهی برند کمک می کند.
سخن آخر در رابطه با اینفوگرافیک

در نهایت می توان گفت اینفوگرافیک چهار خدمت حیاتی را می تواند ارائه کند: ارزش پیشنهادی، ساختن یک برند، بیان یک داستان، و حرکت مخاطبین مشتاق در طول پروسه خرید.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله می رسیم.

برای مطالعه کامل این مقاله آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

اینفوگرافیک چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۳۵ ] [ امیر روزی طلب ]

اینستاگرام در جدیدترین نسخه‌ی بتا اپلیکیشن خود، تم تیره را برای استفاده راحت‌تر در محیط‌های تاریک اضافه کرده است.

به‌لطف پشتیبانی گسترده از تم تیره در اندروید ۱۰ و iOS 13، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت تم تیره یا همان دارک مود در بین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستیم. گوگل و اپل اغلب برنامه‌های خود را با این شکل‌و‌شمایل جدید به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما هنوز تعداد زیادی از برنامه‌های شخص‌ثالث همچنان در ظاهر قبلی و روشنِ خود ظاهر می‌شوند.

با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد این رویه‌ آرام‌آرام در حال تغییر است؛ زیرا در جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام، شاهد فعال‌سازی تم تیره هستیم که ظاهر جدیدی به این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور می‌بخشد. فعلا این قابلیت فقط برای نسخه‌ی اندرویدی اینستاگرام دردسترس قرار گرفته است؛ ولی انتظار می‌رود در روز‌های آینده شاهد قابلیت یادشده در نسخه‌ی iOS باشیم.

اگر از نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، برای مراجعه به قسمت تنظیمات اندکی صبر کنید و پیش‌ از همه‌چیز درباره‌ی نسخه‌ی سیستم‌عاملتان اطلاعات کسب کنید؛ زیرا برای فعال‌سازی تم تیره باید به تنظیمات اندروید ۱۰ مراجعه کنید که از تم تیره پشتیبانی سیستمی می‌کند؛ بنابراین، گزینه‌ی مجزایی در اپلیکیشن وجود ندارد. ظاهر تم تیره به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است؛ باوجود‌این، شاهد عملکرد مناسب رابط کاربری هستیم.

 

بسیاری از کاربران درباره‌ی کارکرد ناصحیح این قابلیت در اندروید ۹ خبر داده‌اند؛ اما طبق گفته‌ی وب‌سایت 9to5google، کاربران این نسخه از اندروید می‌توانند با مراجعه به تنظیمات Developr Options‌ و قراردادن گزینه‌ی Dark Mode روی حالت همیشه روشن، از تم تیره در اینستاگرام نیز مانند اندروید ۱۰ استفاده کنند.

با‌‌ تمام این‌ اوصاف، آن‌ دسته از کاربرانی که از نسخه‌های پایین‌تر اندروید استفاده می‌کنند و امیدی به به‌روزرسانی سیستم‌عامل دستگاه خود ندارند، باید تا اضافه‌شدن گزینه‌ای برای فعال‌سازی تم تیره در تنظیمات داخلی اپلیکیشن اینستاگرام صبر کنند.

اگر قصد آزمایش این قابلیت جدید را دارید، می‌توانید ازطریق این لینک جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام با شماره‌ی ۱۱۴.۰.۰.۰.۲۴ را دانلود و نصب کنید.

آیا پشتیبانی اپلیکیشن‌ها از تم تیره را اتفاق مثبتی در دنیای نرم‌افزار قلمداد می‌کنید؟ دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۶:۲۷ ] [ امیر روزی طلب ]

بازی Last of Us Part 2 قرار است تا مرکز توجه قسمت بعدی State of Play باشد. عنوانی که بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ برای بازی‌بازهای سراسر جهان است. حالا استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) برای بالا نگه‌داشتن سطح انتظارات هواداران دو تیزر جدید را از این بازی منتظر کرده است.

 

دو روز پیش بود که نیل دراکمن (Neil Druckman)، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، با انتشار تیزری در حساب کاربری توییتر رسمی خود حضور این بازی در قسمت بعدی State of Play را تایید کرد. حالا امروز شرکت ناتی داگ دو تیزر دیگر از این بازی را در توییر منتشر کرده‌اند که شما می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید.

 

اطلاعات بیشتری از این عنوان، فردا در طی قسمت بعدی State of Play منتشر خواهد شد و خود بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ نامعلومی برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع : pushsquare


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۴۸:۳۷ ] [ امیر روزی طلب ]

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ایی چیست؟همانطور که می دانید بازاریابی درون گرا شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است.اصطلاح بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای یا Inbound Marketing یکی از اصطلاحات در بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.

تعریف بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟

بازاریابی درونگرا شکلی از بازاریابی است که در آن گفتگوی مخاطب با کسب و کار یا برند، از طرف مخاطب آغاز می‌شود.
اگر مجموعه‌ فعالیت‌های شما به شکلی باشد که نخستین بار مشتری احساس کند که به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشید ، بازاریابی شما از جنس درونگرا یا جاذبه‌ای است.
به عنوان مثال وقتی که مخاطب شما برای پاسخ به نیاز خود در شبکه های اجتماعی سوال خود را جستجو می کند و به شما می رسد، یا هنگامی که مخاطب شما توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو مانند داک داک گو به دنبال پاسخ خود می گردد و به سایت شما می رسد، نحوه ارتباط با شما از طریق بازاریابی دیجیتالی درون گرا بوده.

مهم است بدانیم که اصطلاح بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing نخستین بار در سال ۲۰۰۵ توسط برایان هالیگان (بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت HubSpot) به کار برده شد.
او معتقد بود که بازاریابی درونگرا می‌تواند برای دو گروه از کسب و کارها مناسب باشد:
کسب و کارهای کوچک با درآمدهای بزرگ
شرکت های دانش بنیان

بازاریابی برون گرا یا outbound marketing چیست؟

 


بر خلاف بازاریابی درون گرا، بازاریابی برون گرا به روش های بازاریابی سنتی گفته می‌شود که این روش ها شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات بروشور، تلفنی و .. است.در این روش ها، ابزارهای مدیا که برای انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می شود تا شاید در بین آن ها افراد علاقمند این تبلیغ را ببیند.
در این نوع بازاریابی اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومی برند می شود.همچنین این نوع بازاریابی برای افرادی که کمتر با تکنولوژی سرکار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاریابی درونگرا و برون گرا

در بازاریابی برون گرا صاحب کالا در تلاش است از طریق ایجاد محتوای جذاب، توجه مخاطب خود را جلب کند که این روش از بهترین روش های تبدیل کاربر به مشتری است.این امر در بازاریابی درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل های خبرنامه و موارد دیگر که مردم مایل به خواندن آن ها هستند انجام می شود.از روش های بازاریابی ربایشی یا درون گرا می توان به وبلاگ نویسی، تهیه اینفوگرافیک، ایمیل مارکتینگ، ویدئو پادکس، کتاب الکترونیک، خبرنامه های الکترونیکی، شبکه های اجتماعی و…. اشاره کرد.

در بازاریابی درون گرا بر خلاف بازاریابی برون گرا، برای پیدا کردن، جلب رضایت و توجه مشتری، نیاز به انرژی زیادی نیست.در تهیه استراتژی بازاریابی جاذبه ایی یا ربایشی می‌توانید با تمرکز به مشکلات و نیازهای مشتریان به آن ها دید مناسبی از محصول خود بدهید و ضمن معرفی خود و کسب اعتماد، آن ها را تشویق به خرید کنید.
نکته دیگری که در تفاوت این دو وجود دارد در روش‌های بازاریابی برون گرا است.در بازاریابی برون گرا با اینکه مخاطب خود به سمت شما نیامده ولی تبلیغات شما ممکن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممکن است هنگامی که تبلیغات تلفنی دارید تماس های آزار دهنده را برای آن ها داشته باشید که این خود یک نوع ضد تبلیغ است.

مزیت های بازاریابی درون گرا یا ربایشی.....

برای مطالعه کامل این نوع از دیجیتال مارکتینگ حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی ربایشی یا جاذبه ایی چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۳:۱۶ ] [ امیر روزی طلب ]

طبق فهرستی که سونی اعلام کرده، بازی The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر دیگر از این شرکت، در رویداد هفته‌ی بازی مادرید نمایش‌هایی خواهد داشت.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی The Last of Us مخصوصا دومین قسمت از این بازی هستید احتمالا می‌دانید که کمتر از دو هفته‌ی دیگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شیوع ویروس کشنده‌ی جهان بازی) یک رویداد ویژه با محوریت این اثر، با حضور رسانه‌های مختلف برگزار خواهد شد و موارد بیشتری از این بازی بی‌نهایت مورد انتظار را تماشا خواهیم کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در رویداد Madrid Games Week 2019 را اعلام کرده که در میان آن‌ها، نام ساخته‌ی استودیو ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 به‌چشم می‌خورد.

 

اینکه طی روزهای اخیر خبرهای بیشتری از TLOU Part 2 را دریافت می‌کنیم و نمایش‌های بیشتری از بازی درحال تایید شدن است، خبر از این می‌دهد که احتمالا، سونی قصد دارد علاوه بر بازی Death Stranding، روی بازاریابی بازی The Last of Us 2 هم تمرکز داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه محتوایی قرار است از بازی در رویداد نام‌برده نمایش داده شود و باید بیشتر صبر کنیم تا این موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جدید از این بازی به‌هر نحو و هر فرمی قطعا برای هواداران و دنبال‌کنندگانش خالی از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازی‌های Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طی رویداد نام‌برده، در غرفه‌ی سونی محتویات جدید خود را نمایش خواهند داد. رویداد هفته‌ی بازی مادرید در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازی در تاریخی نامعلوم راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : pushsquare


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۲۱ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By tinblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب