سئو
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

بازاريابي درون گرا يا بازاريابي جاذبه ايي چيست؟همانطور كه مي دانيد بازاريابي درون گرا شاخه اي از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال است.اصطلاح بازاريابي درونگرا يا بازاريابي جاذبه‌اي يا Inbound Marketing يكي از اصطلاحات در بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ است.

تعريف بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing چيست؟

بازاريابي درونگرا شكلي از بازاريابي است كه در آن گفتگوي مخاطب با كسب و كار يا برند، از طرف مخاطب آغاز مي‌شود.
اگر مجموعه‌ فعاليت‌هاي شما به شكلي باشد كه نخستين بار مشتري احساس كند كه به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشيد ، بازاريابي شما از جنس درونگرا يا جاذبه‌اي است.
به عنوان مثال وقتي كه مخاطب شما براي پاسخ به نياز خود در شبكه هاي اجتماعي سوال خود را جستجو مي كند و به شما مي رسد، يا هنگامي كه مخاطب شما توسط گوگل يا ساير موتورهاي جستجو مانند داك داك گو به دنبال پاسخ خود مي گردد و به سايت شما مي رسد، نحوه ارتباط با شما از طريق بازاريابي ديجيتالي درون گرا بوده.

مهم است بدانيم كه اصطلاح بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing نخستين بار در سال ۲۰۰۵ توسط برايان هاليگان (بنيان‌گذار و مديرعامل سايت HubSpot) به كار برده شد.
او معتقد بود كه بازاريابي درونگرا مي‌تواند براي دو گروه از كسب و كارها مناسب باشد:
كسب و كارهاي كوچك با درآمدهاي بزرگ
شركت هاي دانش بنيان

بازاريابي برون گرا يا outbound marketing چيست؟

 


بر خلاف بازاريابي درون گرا، بازاريابي برون گرا به روش هاي بازاريابي سنتي گفته مي‌شود كه اين روش ها شامل تبليغات تلويزيوني، راديويي، تبليغات بروشور، تلفني و .. است.در اين روش ها، ابزارهاي مديا كه براي انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد، استفاده مي شود تا شايد در بين آن ها افراد علاقمند اين تبليغ را ببيند.
در اين نوع بازاريابي اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومي برند مي شود.همچنين اين نوع بازاريابي براي افرادي كه كمتر با تكنولوژي سركار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاريابي درونگرا و برون گرا

در بازاريابي برون گرا صاحب كالا در تلاش است از طريق ايجاد محتواي جذاب، توجه مخاطب خود را جلب كند كه اين روش از بهترين روش هاي تبديل كاربر به مشتري است.اين امر در بازاريابي درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه هاي اجتماعي، ايميل هاي خبرنامه و موارد ديگر كه مردم مايل به خواندن آن ها هستند انجام مي شود.از روش هاي بازاريابي ربايشي يا درون گرا مي توان به وبلاگ نويسي، تهيه اينفوگرافيك، ايميل ماركتينگ، ويدئو پادكس، كتاب الكترونيك، خبرنامه هاي الكترونيكي، شبكه هاي اجتماعي و…. اشاره كرد.

در بازاريابي درون گرا بر خلاف بازاريابي برون گرا، براي پيدا كردن، جلب رضايت و توجه مشتري، نياز به انرژي زيادي نيست.در تهيه استراتژي بازاريابي جاذبه ايي يا ربايشي مي‌توانيد با تمركز به مشكلات و نيازهاي مشتريان به آن ها ديد مناسبي از محصول خود بدهيد و ضمن معرفي خود و كسب اعتماد، آن ها را تشويق به خريد كنيد.
نكته ديگري كه در تفاوت اين دو وجود دارد در روش‌هاي بازاريابي برون گرا است.در بازاريابي برون گرا با اينكه مخاطب خود به سمت شما نيامده ولي تبليغات شما ممكن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممكن است هنگامي كه تبليغات تلفني داريد تماس هاي آزار دهنده را براي آن ها داشته باشيد كه اين خود يك نوع ضد تبليغ است.

مزيت هاي بازاريابي درون گرا يا ربايشي.....

براي مطالعه كامل اين نوع از ديجيتال ماركتينگ حتما روي لينك زير كليك كنيد..

بازاريابي درون گرا يا بازاريابي ربايشي يا جاذبه ايي چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۳:۱۶ ] [ امير روزي طلب ]

طبق فهرستي كه سوني اعلام كرده، بازي The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر ديگر از اين شركت، در رويداد هفته‌ي بازي مادريد نمايش‌هايي خواهد داشت.

اگر از دنبال‌كنندگان بازي The Last of Us مخصوصا دومين قسمت از اين بازي هستيد احتمالا مي‌دانيد كه كمتر از دو هفته‌ي ديگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شيوع ويروس كشنده‌ي جهان بازي) يك رويداد ويژه با محوريت اين اثر، با حضور رسانه‌هاي مختلف برگزار خواهد شد و موارد بيشتري از اين بازي بي‌نهايت مورد انتظار را تماشا خواهيم كرد. حالا و در جريان آخرين اخبار بازي، سوني فهرست بازي‌هاي پلي استيشن 4 حاضر در رويداد Madrid Games Week 2019 را اعلام كرده كه در ميان آن‌ها، نام ساخته‌ي استوديو ناتي داگ يعني The Last of Us Part 2 به‌چشم مي‌خورد.

 

اينكه طي روزهاي اخير خبرهاي بيشتري از TLOU Part 2 را دريافت مي‌كنيم و نمايش‌هاي بيشتري از بازي درحال تاييد شدن است، خبر از اين مي‌دهد كه احتمالا، سوني قصد دارد علاوه بر بازي Death Stranding، روي بازاريابي بازي The Last of Us 2 هم تمركز داشته باشد. هنوز مشخص نيست كه چه محتوايي قرار است از بازي در رويداد نام‌برده نمايش داده شود و بايد بيشتر صبر كنيم تا اين موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جديد از اين بازي به‌هر نحو و هر فرمي قطعا براي هواداران و دنبال‌كنندگانش خالي از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازي‌هاي Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طي رويداد نام‌برده، در غرفه‌ي سوني محتويات جديد خود را نمايش خواهند داد. رويداد هفته‌ي بازي مادريد در تاريخ سوم اكتبر سال ۲۰۱۹ ميلادي، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادريد اسپانيا برگزار خواهد شد. هنوز تاريخ انتشار بازي The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازي در تاريخي نامعلوم راهي پلي استيشن 4 خواهد شد.

منبع : pushsquare


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۱:۲۱ ] [ امير روزي طلب ]

ساعت هاي PRT-B50 كاسيو رونمايي شد. اين ساعت هاي ميان رده تقريبا ارزان قيمت هستند و قابليت اتصال به گوشي هاي هوشمند را نيز دارند.

ساعت هاي PRT-B50 كاسيو مخصوص افرادي كه علاقه مند به فعاليت هاي خارج از خانه هستند اما توانايي خريد ساعت هاي هوشمند Pro Trek را ندارند، توليد شده اند. اين ساعت جديد ميان رده، فناوري هاي پيشرفته اي نظير شتاب سنج و قابليت اتصال به گوشي همراه را براي كاربران به ارمغان آورده است.

هر سه مدل جديد سري PRT-B50، مجهز به فناوري سنسور چهارگانه بوده و مي توانند از طريق اپليكيشن Pro Trek Connected به گوشي هوشمند وصل شوند. ساعت هاي PRT-B50 داراي سه سنسور براي تشخيص جهت جغرافيايي، ارتفاع/ فشار بارومتري و دما و همينطور يك سنسور شتاب سنج براي شمارش قدم ها هستند.

مدل هاي جديد از فناوري بلوتوث جهت اتصال به گوشي هاي هوشمند استفاده مي كنند. اين فناوري به ساعت هاي كاسيو اجازه مي دهد تا به برنامه Pro Trek Connected يا هر ويژگي مخصوص ديگري، نظير گزارش مسيرها، ميزان كالري سوخته شده، نمايشگر مكان، نمايشگر/حالت قابل تنظيم و سفارشي، تنظيم خودكار ارتفاع، تنظيم خودكار زمان و يابنده تلفن همراه، وصل شوند.

 

ساعت هاي PRT-B50، همگي از ويژگي هاي مشتركي مثل ساعت جهاني (30 شهر + UTC)، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، يك چراغ LED تمام اتوماتيك، كورنومتر ثانويه، زمان سنج شمارش معكوس، تقويم تمام اتوماتيك و غيره برخوردار هستند.

از جمله خصوصيات ديگر اين ساعت ها، مي توان به صفحه بزرگ، حاشيه چرخشي و نمايه هاي عدد عربي اشاره كرد. مدل هاي جديد به همراه بندي با بافت اورتاني سه بعدي و يك نوار نگهدارنده عرضه خواهند شد.

به نظر مي رسد كه در حال حاضر، تنها سه رنگ مشكي، آبي و نارنجي براي سري PRT-B50 در نظر گرفته شده است. طبق گزارش هاي دريافت شده از سوي كاسيو، ساعت هاي PRT-B50 در پاييز سال جاري و با قيمت 200 دلار در دسترس فروشندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

منبع : phonearena


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۰:۲۵ ] [ امير روزي طلب ]

بازاريابي influencer چيست؟ (Influencer Marketing)يك استراتژي بازاريابي influencer موفقيت آميز به شما كمك مي كند تا برند خود را بيشتر در معرض ديد قرار دهيد، اعتبار ايجاد كنيد و همچنين با مخاطبان جديد ارتباط برقرار كنيد.اين استراتژي ( Influencer Marketing ) موجب هدايت ترافيك به سايت شما مي شود و مشتريان جديد را به سمت محصولات و خدمات شما سوق مي دهد.

بازاريابي تاثير گذار فوايد زيادي دارد اما از طرفي هم مي توانند يك استراتژي گيج كننده و پيچيده براي تنظيم، راه‌اندازي و مديريت باشد.اين يك پروژه زمان بر است و موانع شروع كار آن شامل موارد زيادي مي شود كه بايد قبل از شروع كار متوقف شوند.

بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) چيست؟

بازاريابي influencer يك استراتژي است كه افرادي را كه تاثير زيادي در صنعت يك برند يا مخاطبان هدف دارند را در شناسايي مي كند.در يك استراتژي بازاريابي influencer يك برند با اين استراتژي همكاري مي كند و در آن  influencer موافقت مي كند تا مخاطبان آن ها را در معرض ديد پيام يا محتواي تجاري قرار دهد.influencer ها معمولاً مخاطب زيادي دارند و مشغول فعاليت هستند بنابراين هنگامي كه يك برند تجاري توسط يك influencer به اشتراك گذاشته مي شود يا از مطالب و پيام هاي آن ها استفاده مي كند، سود مي برد.در معرض ديد قرار داده شدن به برند تجاري اين امكان را مي دهد تا به روشي مثبت، طبيعي و معنادار در مقابل مخاطب هدف خود قرار بگيرد.

 

يكي از مثال هاي بازاريابي تاثيرگذار همكاري Pantene’s با Jada Pinkett Smith بازيگر است.Jada پيام خود را با مخاطبان خود به اشتراك گذاشت و توجه ۱.۲۳ ميليون دنبال كننده توييتر خود را به اين برند اختصاص داد.در حالي كه از يك سلبريتي در اين تعريف از استراتژي بازاريابي تاثير گذار استفاده مي شود، اما كمپين هاي influencer هميشه نبايد به افراد مشهور اعتماد كنند.
بازاريابي influencer در مورد رسيدن به وضعيت در معرض ديد قرار داده شده است، اما هميشه اينگونه نيست كه با افرادي كه بيشترين مخاطب را دارند كار كنيد، اين در مورد كار با افرادي است كه مخاطب مناسبي دارند، بنابراين شما مي توانيد با افرادي ارتباط برقرار كنيد كه به احتمال زياد با برند شما ارتباط مي گيرند.بنابراين چگونه يك influencer مناسب پيدا كرده و يك كمپين بازاريابي تاثير گذار موفق ايجاد كنيد؟

چگونه يك استراتژي بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) ايجاد كنيد؟براي ايجاد و راه‌اندازي استراتژي بازاريابي تاثير گذار براي نام تجاري خود مراحل زير را طي كنيد:
اهداف خود را تعريف كنيد

مانند هر برنامه بازاريابي هوشمندانه با بيان اهداف خود شروع كنيد.اهداف خود را براي آنچه مي خواهيد با كمپين خود انجام دهيد تنظيم كنيد.تعيين اهداف در مراحل اوليه برنامه ريزي به شما در شكل‌گيري يك استراتژي سازگار، كمك مي‌كند و همچنين مي تواند ايده هايي در مورد معيارهايي كه بايد رديابي و نظارت داشته باشيد، به شما ارائه دهد تا ميزان موفقيت خود را در پايان كار اندازه گيري كنيد.برخي از اهدافي كه ممكن است بخواهيد براي استراتژي بازاريابي influencer خود در نظر بگيريد، شامل موارد زير است:
آگاهي ازبرند
افراد بيشتري را در جهت شناخت نام تجاري خود جذب كنيد.

براي مطالعه كامل اين مطلب و آگاهي بيشتر در مورد اين نوع بازاريابي روي لينك زير كليك كنيد..

بازاريابي influencer چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۳:۴۹ ] [ امير روزي طلب ]

از مهم‌ترين اتفاقات ماه گذشته مي‌توان به صعود بازي Dota 2 به جمع پنج بازي صدرنشين ماه و ثبت بيش از ۵۰ ميليون ساعت بازديد براي نسخه كلاسيك بازي World of Warcraft اشاره كرد.

در جديدترين آمار منتشر شده از اخبار بازي و ورزش الكترونيك، شاهد تغييرات قابل توجهي هستيم كه علاقه مردم و استريمرهاي فعال در توييچ را دچار دگرگوني كرده است. در هفته‌هاي اخير كمپاني Riot Games با انتشار بازي جديدي كه با نام Teamfight Tactics شناخته مي‌شود باعث شده است كه علاقه‌مندان به بازي League of Legends به اين بازي روي آورند. از طرفي بخش Just Chatting پلتفرم توييچ نيز با كاهش مقدار ساعات بازديد بازي League of Legends فضاي لازم را جهت صدرنشيني در ماه اوت به‌دست آورده است.

آماري كه در عكس زير مشاهده مي‌كنيد بر اساس مقدار ساعات ديده شدن بازي‌ها در سايت Twitch تهيه شده است كه بازه زماني ۱ تا ۳۱ اوت (۱۰ مرداد تا ۹ شهريور) را نشان مي‌دهد. اين اطلاعات توسط بخش تجزيه و تحليل سايت TEO منتشر شده است.

 

در ماهي كه گذشت بازي World of Warcraft با انتشار نسخه Classic بازي پيشرفت قابل توجهي داشت. در اولين روز انتشار اين نسخه بازي World of Warcraft ميزبان بيش از يك ميليون نفر بيننده هم‌زمان در پلتفرم توييچ بود كه ركوردي قابل تحسين به شمار مي‌رود. در سمت ديگر مسابقات The International بازي Dota 2 مانند هر سال در اواسط اين ماه برگزار شد كه چيزي حدود دو هفته به طول انجاميد و با توجه به جايزه ۳۴ ميليون دلاري رويداد علاقه‌مندان ورزش الكترونيك با صرف وقت براي ديدن پخش زنده مسابقات كمك شاياني را براي صعود چند پله‌اي بازي كردند.

بازي Fortnite با توجه به اينكه صدرنشيني آن رابطه مستقيمي با استريمرهاي تاثيرگذار (Influencers) توييچ دارد در سال جاري سقوطي دو پله‌اي و كاهش بيننده زيادي را تجربه كرده است كه يكي از دليل اصلي آن انتشار نسخه Classic بازي World of Warcraft بود. بسياري از استريمرهاي مطرح بازي‌هايي مانند GTA ،‌Dota 2 و Fortnite در هفته‌هاي گذشته به بازي كردن نسخه كلاسيك دنياي واركرفت روي آورده بودند كه همين موضوع باعث ايجاد تغييرات جالبي در نتيجه نهايي آمار اين ماه شد.

بازي‌هاي Overwatch ،League of Legends و Counter Strike: Global Offensive نيز در ماه گذشته طبق روال گذشته مسابقات مخصوص به خود را داشتند. در بازي LOL شاهد برگزار شدن مراحل مختلف ليگ‌هاي فصل تابستان بوديم كه در حال حاضر رو به اتمام است و به زودي ليست تيم‌هاي راه يافته به مسابقات World Championship منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان بازي كانتر استرايك اواخر ماه اوت اولين مرحله مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 را پيگيري كردند و رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي بازي Overwatch نيز با پايان مرحله چهارم وارد بخش حذفي مسابقات شد كه به زودي قهرمان فصل را مشخص خواهد كرد.

منبع : esportsobserver


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۳:۵۱ ] [ امير روزي طلب ]

زبان asp يكي از زبان هاي چند گانه طراحي وب سايت است.اين زبان يك چارچوب كلي براي طراحي وب سايت ها است كه نسخه قديمي آن asp نام دارد.asp در گذشته طرفداران بيشتري نسبت به امروز داشت ، اما با آپديت جديد كه نسخه سوم و تكميلي آن به اسم asp.net است ، توانست بسياري از هواداران خود را برگرداند.اما جالب است بدانيد كه نسخه نهايي در برگيرنده asp كلاسيك نيز مي باشد.

محيط اجرايي ، ريشه و ارائه دهنده asp :

كلمه asp برگرفته از كلمات ( active server page ) مي باشد كه توسط شركت مايكروسافت در سال 1993 ميلادي ارائه شده است.جالب است بدانيد تمام كدهاي زبان asp در برنامه visual studio نوشته مي شود كه به عنوان محيط گسترش اين زبان شناخته مي شود و جزوء برنامه هاي با ارزش محسوب مي شود.

تبديل asp به asp.net و پيشرفت آن :

Asp زبان برنامه نويسي است كه اكنون منسوخ شده و جاي خود را به asp.net داده است.اما بايد توجه داشته باشيم كه asp.net تنها يك زبان برنامه نويسي نيست بلكه يك تكنولوژي برنامه نويسي با استفاده از دات نت است كه از طريق :

زبان هاي VB ( ويژال بيسيك )

c# ( سي شارپ )

J# ( جي شارپ )

و يا هر زباني با پسوند دات نت نوشته مي شود.

كه فايل هاي آن با پسوند aspx قابل مشاهده مي باشد.

بايد توجه داشت كه كنترل اين زبان نيز مي تواند به زبان هاي مختلفي همچون c++ و Java نوشته شود.كنترل ( به مجموعه اي از باكس ها كه با قرار دادن دكمه هايي در آن عمليات انجام مي شود )

 

كدهاي html در asp.net :

Asp.net داراي مجموعه اي از كنترل هاي HTML است ، به گونه اي كه تمام قسمت هاي يك صفحه را از طريق تغيير دادن كدها مي توان تغيير داد.همچنين از طريق اين كنترل ها مي توان اسكريپت ها و يا باكس هايي طراحي نمود كه با زدن دكمه اي خاص ، عمليات مورد نظر انجام شود ، تمام رويداد هاي يك صفحه از طريق اشياء و كدهاي asp.net اتفاق مي افتد و اين كد ها مجري اين كنترل ها مي باشند.

به طور مثال اگر بخواهيم از كاربران سايت خود يك نظرسنجي انجام دهيم ، ابتدا سايت ، بنابر درخواست كاربر ، يك صفحه asp.net را ترجمه يا كمپايل مي كند ،و سپس يك نسخه را در cashe خود نگهداري مي كند ، و يك نسخه را هم به كاربر تحويل مي دهد تا بتواند در اين نظر سنجي حضوري موفق داشته باشد .

وب سرور asp.net :

براي راه اندازي asp نياز به هاست ويندوزي داريد.وب سروري كه با asp.net هماهنگ يا سينك است ، مختص به شركت مايكروسافت است كه با نام IIS مي باشد.براي پايگاه داده هاي اين زبان نيز بايد از SQL server استفاده شود ، كه يكي از عيوب اين زبان مي باشد كه در صورت قطع هر گونه ارتباط با وب سرور هاي بالا عملا كار شما متوقف مي شود .

براي مطالعه كامل اين مطلب آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

asp.net چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۰:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

نايكي جديدترين كفش هوشمند خود به نام نايكي Adapt Huarache را رونمايي كرد. اين كفش قابليت باز و بسته كردن بند كفش را داشته و مي توان از طريق سيري آن را كنترل كرد.

كاربر مي تواند با نصب برنامه Nike Adapt از طريق اپل واچ يا آيفون بند كفش Adapt Huarache را بدون دخالت دست باز و بسته كند.

نايكي مي گويد اين كفش همانند مدل هوراچي (Huarache) سال 1991 از لاستيك مصنوعي نئوپرن و اسكلت خارجي بهره مند است، با اين تفاوت كه در مدل جديد دو چراغ LED با قابليت تغيير رنگ به زير هر جفت اضافه شده. رنگ آميزي چراغ ها با توجه به پاها و فعاليت ها قابل تغيير دادن است.

 

كاربران مي توانند به كمك Siri Shortcuts دستوراتي كه بيشتر استفاده مي شوند را در دسترس قرار دهند. براي اين منظور مي توان دستورات باز كردن و بستن بندها و يا تعويض چراغ را دم دست قرار داد.

كفش نايكي Adapt Huarache از تاريخ 13 سپتامبر (22 شهريور) در اپليكيشن SNKRS و در بعضي فروشگاه ها عرضه خواهد شد. سازنده هنوز قيمت اين محصول را اعلام نكرده ولي به نظر نمي رسد قيمت چندان بالايي داشته باشد چون كفش Adapt BB كه اوايل سال جاري ميلادي به بازار عرضه شد تنها 350 دلار قيمت داشت.

جالب است بدانيد كفش Adapt BB مدت كوتاهي پس از عرضه به دليل به روز رساني اندرويد به مشكل خورد به طوري كه كاربر نمي توانست بند آن را باز و بسته كند.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۵:۲۸ ] [ امير روزي طلب ]

تيم OG در تورنمنت The International بازي دوتا 2 موفق به كسب جايگاه نخست و دريافت جايزه 15 ميليون دلاري از مجموع جوايز 34 ميليون دلاري شد. نكته جالب توجه اينكه جايزه اين مسابقه از جايزه اي كه قهرمانان پرآوازه مسابقات تنيس مي گيرند نيز بيشتر است.

«Rod Breslau» از مشاوران ورزش هاي الكترونيك در رابطه با پول زيادي كه تيم پنج نفره OG برنده شده مي گويد:

«سهم هر نفر از اين جايزه 15 ميليون دلاري حدود 3.1 ميليون دلار مي شود. اين جايزه از جايزه هاي مسابقات قهرماني بزرگ از جمله تنيس هم بيشتر است. مثلاً تايگر وودز توانست در مسابقات مسترز 2019 تنها 2.07 ميليون دلار برنده شود. حتي در مسابقات گرنداسلم ويمبلدون نيز بزرگاني همچون نواك جوكوويچ صربستاني از مردان و سيمونا هالپ رومانيايي از زنان هر كدام 2.9 ميليون دلار جايزه به خانه بردند.»

 

جوايزي كه سال جاري ميلادي در مسابقات مختلف به مقام نخست تعلق گرفته را با جايزه 15 ميليون دلاري تورنمنت دوتا 2 مقايسه كنيد:

مقام نخست مسابقات تنيس ويمبلدون - 2.9 ميليون دلار
مقام نخست مسابقات مسترز - 2 ميليون دلار
مقام نخست مسابقات اتومبيلراني ايندي 500 - 2.6 ميليون دلار
مقام نخست اولين جام جهاني فورتنايت - 3 ميليون دلار
حتي تيم بازنده يعني Team Liquid نيز جايزه 4.5 ميليون دلاري برنده شد كه به هر كدام از اعضاي تيم چيزي در حدود 892 هزار دلار مي رسد كه باز هم رقم قابل توجهي است.

همچنين تيم OG اولين تيمي است كه دو سال پياپي جايگاه نخست را از آن خود مي كند. علاوه بر اين دستاورد، اين تيم با بردن جايزه 15 ميليون دلاري كسب بزرگ ترين جايزه در تاريخ ورزش هاي الكترونيكي را نيز به نام خود ثبت كرد.

ممكن است تصور كنيم به علت محبوبيت بيشتر مسابقات اتومبيلراني يا تنيس و قهرمانان پرآوازه آنها، جايزه اين مسابقات هم بايد بيشتر باشد ولي در عمل اينگونه نيست؛ حالا اگر گيمر بسيار حرفه اي باشيد و در تورنمنتي مانند دوتا 2 به مقام نخست برسيد جايزه اي به مراتب بيشتر نصيبتان مي شود.

نكته جالب اينكه بازيكنان مسابقات اتومبيلراني و تنيس بايد تمرينات فيزيكي بسيار مشكلي را پشت سر گذاشته و حين مسابقات با عرق ريختن فراوان به كسب مقام نخست اميدوار باشند.

منبع : engadget


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۱۹:۳۲ ] [ امير روزي طلب ]

اگر قصد راه اندازي يك سايت را داريد ، قبل از اينكه وارد مرحله طراحي وب سايت و بهينه سازي سايت شويد بايد دو مرحله را انجام دهيد ، اول خريد هاست ، سپس خريد دامنه ، بعد از اين دو مرحله سايت شما آماده مراحل بعدي مي شود ، براي اينكه سايت شما در فضاي اينترنت نمايش داده شود بايد دامنه را به هاست متصل كنيد تا وقتي كه كاربران نام دامنه سايت را در مرورگر خود وارد مي كنند ، به سمت سرور هاست سايت هدايت شوند و بتوانند محتواي سايت را ببينند ، در غير اين صورت كاربران بايد آدرس IP شما را كه مقداري عددي است و به خاطر سپردن آن بسيار دشوار است را وارد كنند.

در اصل DNS يك تكنولوژي قدرتمند است كه نام دامنه را به آدرس IP تبديل مي كند ، نحوه كار DNS به اين صورت است كه وقتي شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد مي كنيد ، اين آدرس توسط سرور DNS به صورت خودكار تبديل به آدرس IP مي شود ، براي مثال وقتي كه شما آدرس سايت webdaran.com را در مرورگر خود وارد مي كنيد ، داخل سايت مي شويد و اين در حالي است كه نام اين دامنه توسط سرور DNS به طور خودكار به IP شماره 125.25.256.56 تبديل مي شود ، اين عمل باعث مي شود كاربران نيازي به خاطر سپردن اعداد پيچيده و طولاني را نداشته باشند.

براي متصل كردن دامنه به هاست بايد DNS دامنه را روي DNS هاست تنظيم كنيد ، شما مي توانيد از طريق name server ، دامنه را به هاست متصل كنيد.

 

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتي هاست را خريداري مي كنيد ، يك ايميل براي شما ارسال مي شود كه حاوي name server است ، سپس بايد وارد پنل مديريتي دامنه خود شويد و name server را در بخش DNS وارد كنيد ، براي اين كار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، بايد از طريق سايت nic.ir وارد پنل مديريتي خود شويد و اين مراحل را انجام دهيد ، اگر پسوند دامنه شما .com يا .net يا .org و…. است ، يك لينك به ايميل شما ارسال مي شود كه از طريق آن مي توانيد وارد پنل مديريتي خود شويد و تنظيمات را انجام دهيد ، اما اگر براي شما ايميل ارسال نشد ، بايد به سايتي كه از طريق آن دامنه را خريداري كرده ايد برويد و وارد حساب كاربري خود شويد و سپس وارد پنل مديريتي خود شويد ، بعد از اينكه name server را در DNS وارد كرديد يعني DNS روي هاست تنظيم شده است ، حالا براي اينكه دامنه را به هاست متصل كنيد ، بايد وارد سرور هاست خود شويد ، براي اين كار كافي است در آخر آدرس دامنه سايت cpanel/ را اضافه كنيد تا وارد سرور هاست شويد ، سپس به كنترل پنل هاست برويد و روي گزينه parked domains كليك كنيد ، سپس نام دامنه را در كادر وارد كنيد و روي گزينه add كليك كنيد ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستي انجام داده باشيد ، با وارد كردن آدرس دامنه سايت در مرورگر خود ، وارد سايت خواهيد شد و از اين به بعد مي توانيد وارد مراحل بعدي طراحي سايت خود شويد.

بايد به اين نكته توجه كنيد كه اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به اين كار كنيد ، و همچنين اين زمان براي پسوند هاي ديگر 5 الي 6 ساعت است ، چون اين زمان هايي كه گفتيم طول مي كشد تا در DNS سرورهاي دنيا ثبت شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

نحوه اتصال دامنه به هاست

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۹:۱۷ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By tinblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب